Monday, April 19, 2010

Hari presentation yg menakutkan

Auuwww...aku kat dlm gallery presentation final..takut gile..aku no 28.lambat lagi tapi still takut..sekarang aie tgh present..pastu anis..anis yg takde confident dgn diri die sbb die ade blog tapi taknak letak gambar..haih..en nod ngan pn sham plak mule2 cam ok tadi..bukan sepatutnye final presentation dioarg dengan je ke..ni cam kene crit..ok thanx aku lagi takut sekarang..tapi yg bestnye en nod nak abiskan harini..abis je arini menandakan abislaa design utk sem ni..tlg laa cepat abis supaya leh tido,leh kemas rumah,leh start study utk final exam...leh melepak bersama kawan2 yg ajak2 lepak tapi aku takleh nak gi..anis baru abis present..die cam nak nangis..aaa takut nyee..aku pon mesti kene teruk..sekarang turn meri..entahlaa..harap2 smer org yg gantung work smer lepas laa..haihh..

No comments: