Friday, April 16, 2010

guys tlg tgl keje2 takde faedah ni k...

hey again..ni aku tak tahu la korang macam mana..but bagi aku macam aku tak suka..macam ni..konon nya ada this one girl nama dia siti and bf die nama amin..ok?..and diaorg ni 2-2 kawan dengan satu laki ni nama shah...diaorg ni kawan baik laa...siti ni dah lama laa couple dengan amin ni...tapi die rapat jugak dengan shah..amin pon rapat jugak dgn shah..sampai siti ni cerita pasal amin dekat shah..ape jadi dlm bilik smer..hal dalam luar smer laa citer kat shah ni...and alasan nye sebab rapat...and amin tak kisahhh...amin tu tak kisah ke tak tau ke bodoh!...takkan laa gf ko citer pasal sex life ko ngan die kat laki lain..kawan ko plak tu ko tak kisah...kalau korang pon ..korang tak kisah ke?..aku rasa kalau tak kisah tu..mmg perempuan tu bukan stok nak buat isteri laa kan..yg shah plak..aku tak faham..apsal laa suke dengar cerita pasal org lain nyer rumah tangga...pastu siap nak bg pendapat...n aku plak kene dengar dari shah ni..n aku ni tak kenal lansung siti n amin tu..n mmg aku tak kesah laa ape diaorg hidup ke mati pon kan...tapi aku dah dengar dr shah ni cerita camni cam byk kali..n smer nye org2 aku tak kenal..n alasan die..aku mmg rapat ngan dak tu pon..bf die pon aku kenal..n bf die tak kisah...wtf?!...pastu ada skali aritu..cerita nye minah ni dah break ngan bf die...n again bf die pon shah kenal..n bf die tak kisahhhh...n tak kisah laa sgt..bile dah break kuar statement kat ex gf die macam ni...awk,kalau awk nak couple ngan shah..awk couple laa..sy tak kisah nak lepak ngan die pon kalau korang couple..tu kisah ke takk..n perempuan tu nangis2 smer kat shah dgn bongoknye tak reti yg ex die bahan die citer smer bende kat shah tu..n pompuan tu pon aku tak tau asal..gatal sgt nak bercerita dekat si shah tu asal..n ni bukan kawan lama...ade laa sekali baru jumpe minah tu ngan bf die kat event ape tah..yg amin ngan siti tu takpe lagi..kawan dari kecik..pastu citer yg shah citer kat aku tu..die citer jugak kat awek yg die minat..kalau aku jadi perempuan tu...turn off abis kot..ape jadahnye ko cakap ko sker aku pastu citer pasal kawan perempuan ko nyer sex life ngan bf die yg kawan ko jugak..dah arr citer pasal perempuan lain kat perempuan ko sker..pasal bende2 camtu..ko nak tunjuk ko caring ke ape....n yeah..bf die tak kesah...or maybe bf die bodoh..sama je cam shah..kalau shah tu dengar dari kawan lelaki = bf2 minah tu..aku tak kisah laa sbb dak2 laki nye citer...ni dari perempuan..ei tak faham aku..harap2 aku tak dpt laa laki yg sker jaga hal org camni..kalau muka hensem smer cukup..dgr bende camni ..potong abis...nak caring pasal kawan2 pon...berpada2 laa ye...sekian..owhh yer..shah,amin,siti tu bukan nama sebenar ek..aku tak tau pon nama diaorg..hehek..

No comments: