Thursday, April 15, 2010

aku menang RM10000 dari POWER ROOT ariniii...;p

pagi2 ni bukak mata dapat sms dari satu number ni ..msg die berbunyi macam ni...'TAHNIAH'..sim card anda telah berjaya memenangi cbtn bertuah RM10000 dari POWER ROOT SDN BHD..sila hubungi office...017*******....no siri F254***......pastu aku cam terdiam maklum laa baru bukak mata..tak tau nak excited ke nak gelak ke ape ni..lantas aku bangun baca balik sms tadi..pastu aku try call sekali number tu..tak berangkat..pastu aku terdiam kejap..(masih blur2)..asal power root nak cabut no aku..aku tak pernah masuk ape2 contest power root pon...pastu minum pape product diaorg pon cam tk pernah...hurmm...lepas tu die suruh call office...office mana plak pakai no hp ni...hishh lepas tu dengan kepala yg tgh sengal2 lagi..aku cam tergelak kecil...ade je laa org nak buat bende2 pelik dalam dunia ni...jadi aku pon terus meneruskan kehidupan aku tanpa kekesalan..haha..bukan ape..sbb kadang2 kalau nampak bende camni..some people will go over excited..n akan call2 pastu buat laa ape je org nak..nasib baik aku takde org angkat..pastu nasib baik aku pon tak tertaksub sgt...taksub ngan super junior takpe kot....so kalau korang dpt msg camni..lain kali...terus gi kat website power root tu terus call direct je office...tanye kat situ..abis cerita...takpon ..lagi best...report je police terus k...atau kalau malas sikit cam aku...wat bodoh je..takde benda free pon dlm dunia ni..lain laa kalau korang mmg masuk contest2 die..tibe2 die cakap korang menang korang wat tak tau...tu sombong bodoh wei..hahaha...tapi takde benda free dlm dunia ni ok..kalau nak menang ribu2 pon mesti susah dulu...kene jawab teka silang kata ke...kene collect tutup botol ke..tu pon utk masuk dalam tong cabutan tu..bertuah belum lagi...ok.?...tapi mesti ada yg cam..eh gile ke ape minah ni..dah dpt msg camtu leh taknak respon..try arr dulu..mane tau rezeki...rezeki tido tadi kan..haha...utk tatapan korang jugak laa..aku bg link ni skali utk korang tak terpedaya..sbb aku cakap je pon sape nak pecaye kan...kene ade research bak kata pn sham..org2 yg menang jugak....nahhh

No comments: