Tuesday, September 20, 2011

WHAT A LONG BREAK!

Asslammualaikum wbt everyone...had been awhile dah saya tak memblog ..sibuk dengan macam-macam ..nak share pon tak tahu mana nak start ..maybe nanti nurul buat buku laa pasal 'cuti 4 bulanku'..4 bulan?..yes 4 bulan..semester break untuk semester lepas empat bulan ok..bayangkan ..dari banyak benda nak buat sampai tak ada benda nak buat..tepu je otak semua..tapi thank God...cuti panjang sudah abis brother!...dah start laa peperangan semester akhir ..walauppun baru 2 minggu start smester baru ni..and semster finale kitaorg ..dah macam-macam dugaan dah datang..tapi bukan laa datang sebab semester baru buka...dari cuti ,Ramadhan and before tu pon dah macam-macam ujian dah tuhan hantar menguji dan mengajar saya tentang erti kehidupan dan martabat agama Allah SWT tu..alhamdulillah..itu je yang mampu saya cakap..

Mungkin saya belum pernah menulis lagi tentang pengalaman saya menunaikan Umrah 2 bulan lepas..nanti mungkin di post akan datang saya akan share buat yang nak tahu laa tentang pengalaman menunaikan Umrah saya ..*bukan bertujuan menunjuk-nunjuk..hanya sekadar berkongsi kegembiaraan dan kebesaran Allah SWT...kalau ada yang rasa saya cuma nak menunjuk-nunjuk sampai macam takabur sila jangan baca..takut pula saya lain jadinya nanti..*..:)..

and Ramadhan baru-baru ini membawa satu pengalaman baru buat saya..pertama kali merasai nikmat melalui Ramadhan itu macam seorang Islam yang dahagakan kasih sayang Tuhan yang Satu..rasa macam tak cukup Ramadhan itu..tapi rasa happy sebab byk jugak dapat dilakukan...sebab banyak belajar dan banyak juga yang menggembirakan..itu pon nanti mungkin saya akan share di post-post akan datang..sebab ceritanya tidak laa pendek..macam-macam ..dari amalan seorang Islam..sampai didatangai lelaki sebagai ujian..sampai didatangi sahabat- sahabat yang membimbing ke arah yang baik..dan macam-macam lagi..jadi nantikan pengalaman Ramadhan saya ..hehe...

and lastly..saya akan share pasal new semester yang penuh dugaan jugak...insyaAllah...soon..sbb now nak kena ke class..hehe..jadi tak boleh nak bercerita panjang lebar...till we meet again...eceh...salam wbt...:)
dont be sad Allah is with us

No comments: