Monday, April 18, 2011

mimpi pelikku



haaa inilah meal aku arini.sebenarnye tadi aku dah tulis panjang2 sekali hp hang..boleh!!..haih...mlm tadi aku tido lambat ..dlm kul 4 pagi..buat asgmnts yg masih bertimbun.tapi alhamdulillah design seminar done!yeaaaa...lepas satu azab..next will be --> thesis..haih..malas nak mengarang..

anyways..aku nk citer pasal mimpi yg pelik..lecturer kacak yg bg asgmnt..tajuk asgmnt 'rumah tu'..yerp..tu je..so aku pon mengarang la design interior rumah tu.masa aku bg kat die.die cakap aku bodoh sbb aku patut bgtau camne nk ke rumah tu.tu jawapan yg betul..confuse?!aku pon ..pastu die bg aku ikan masak sambal.aku pon rasa laa..die ckp kat class 'tgk class..tak tanye sape masak,mana dpt,letak ape..terus makan ..kalau ade racun' ..aik.. bertambah confuse aku...ape la maknenye mimpi aku tu kan

pastu ..mlm tadi hujan lebatt gile..scary.tapi sbb ngantuk sgt2..aku hanya mengucap byk kali sambil tido..pelik..hurm...

n aku sakit tekak n demam arini..tak demam
sgt laa..but tekak ni..kacau betul laa..tak sker tak sker tak sker...

owhh gambar tu gambar ape yg opah chu masak arini..n aku tak makan nasi..so itu je laa makanan aku ..mlm tak tau nk makan ape.perut dh lapar dh ni...:)
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments: