Tuesday, July 6, 2010

new sem

helo everyone.5th july 2010 bermula la lagi satu fasa peperangan utk kitaorg budak2 id..alhamdulillah aku lepas smer subject sem lepas..tak kisah laa atas dasar ape pon aku lepas ..tapi aku tau aku one of them yg suffer nak abiskan sem lepas..jadi kalau ade yg byk sgt cakap cam bagus tak puas ati kat aku ke or kat yg lain2 yg lepas gi laa mampos yek...gi laa cermin diri tu sebelum nak cakap org ...lagipon rezeki bukan kat tangan en not atau pun pn sham..apetah lagi tangan kitaorg..jadi kalau byk bunyi sgt salahkan laa Allah taala ek..anyways malas nak cakap pasal org2 tak matang ni..buang masa je..oo ye lagi satu kalau sape2 korang laa ade tak sker sape2 ke gaduh ngan sape2 ke ..keep it to urself je laa..jgn laaa nak libatkan org lain..takkan laa ko ade issue ngan dak tu takpon mmg ko tu ade issue ngan diri sendiri..nak ajak org lain join korang plak ek..takyah laa nak bg gelaran cam 'abg ko' ke 'kakak ko' ke buat mcm org lain rasa cam salah plak nak kawan ngan org yg ko tak sker tu..sbb yg korang tak tau..bila ade org2 lain cakap 'abg ko' atau ' kakak ko' kat aku diaorg maksudkan ko..jadi aku leh confuse samada ko cuba nak bahan diri sendiri ke ape..
besides all these shits ..my new sem ni aku sgt excited sbb masa dah terisi
walaupun bakal penat dengan bulan puasa m macam2 lagi tapi biasa laa life..mesti laa ade susah barulaa dtg senang...tapi so far yg aku nampak susahhhhh sbb masuk class thesis tadi dah kene pilih final project...OMG aku baru part 6 kot .. mana laaa nak tau nak buat ape final deg nye project..ye ye nurul cakap laa ape nak..but whatever it is...ape je yg aku pilih i have to stick
with it laa...jam ke tak..kene redah jugak aaa....harap2 aku n smer2 kawan2 dpt pilih topic yg mmg kite nak n mmg kite leh buat...amin...
dis sem jana duduk ngan aku..back together cam zaman dulu2 hahaha...hopefully aku dpt tlg die n die pon dpt tlg aku ...anyways aku wish all the best to all my sweethearts kat id..my lovely2 frens....and to all the big mouth n to 'knowitallbutmostlyshits'..talk to the hand they might love to listen to u..big L...hahahaha
bye bye muahxx muahhx

No comments: