Sunday, December 18, 2011

Pieces of my mind.

'tersenyum sendiri lebih bermakna kerana ia pasti datang dari hati yang turut tulus meraikan kebahagiaan..' - Nurul Hanim Malik (Dec 2011)


'baik aku mula baca sesuatu sebelum aku mati segan' -Nurul Hanim Malik (Dec 2011)


'layankan bualan ..sbb senyuman bahagia itu jelas.. mungkin persaudaraan yg wujud sebelum kejadian lagi. '-Nurul Hanim Malik (Dec 2011)


'beringat itu bagus..kedekut itu bahaya..'-Nurul Hanim Malik (Dec 2011)


'kalau belum lebih pandai daripada yang dulu.. macam mana nak jadi yang sekarang?..mustahil untuk melayan yang sesuatu yang sudah tahu seperti lansung tidak tahu'..-Nurul Hanim Malik (Dec 2011)


'penulisan ku pasti dari jari ku..dari apa yang datang dari akal ku..di ruang ku...kamu siapa?'.. -Nurul Hanim Malik (Dec 2011)


'bila kelemahan orang lain dibalas dengan kutukan ,makian dan hinaan..sudah jelas kita gagal dengan ujian tuhan.jelas kita yang lemah lansung terus ikut iblis'..-Nurul Hanim Malik (Dec 2011)


'sesuatu yg bagi engkau sesuatu penipuan..boleh jadi sesuatu pembaharuan untuk orang lain'..-Nurul Hanim Malik (Dec 2011)


'ramai yg enggan..itu lansung bahaya..tiada diantara'..-Nurul Hanim Malik (Dec 2011)


'marah itu bukan sifatku..garang itu mungkin'...-Nurul Hanim Malik (Dec 2011)



3 comments:

ChAmItO GeNiE said...

Pening....

Newrulez Malik said...

heheh..knp?

ChAmItO GeNiE said...

byk sgt oversteer, understeer, drift, counter steering. hehe... berbelok2. pening nk faham. letakla huraian maksud kat bwh die ke.. hehe